مور ضحك

عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا
ادارة المنتدي




 
الرئيسيةالتسجيلدخول
بحـث
 
 

نتائج البحث
 
Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
تصويت
سحابة الكلمات الدلالية

شاطر | 
 

 مسابقة خمن المثل من الصورة ؟

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : 1, 2, 3, 4  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
thephantomhakers
Admin
avatar

تاريخ التسجيل : 12/09/2008

مُساهمةموضوع: مسابقة خمن المثل من الصورة ؟   الخميس فبراير 26, 2009 11:25 pm












وهذه مسابقة لزيادة الحماسة والنشاط في القسم

ومع ذلك لابتدائي فاني وضعتها للمتعة والتسلية والتحدي

وبالتالي لا يترتب عليها اي جوائز........

بس كفاية كلام كده هتكلم بالعمية احسن

المهم المسايقة هتتبسطوا بيها اوي

عبارة عن انكم هتجيبوا مثلا صورة او صورتين

عشان تدل ع مثل معيين

ويجي الي بعدك ويقول المثل دا

ولو عايز يحط صورة عشان الي بعده يقول المثل يحط اوكئيس

ولو مش عايز عاادي

والله مسابقة تحفة ولقيتهم بيلعبوها في منتدى وقلت لازم تكون معانا

يلا انا هبدأ








_________________
صدقة جارية للمغفور له ذنبة المرحوم مازن ( رجاء الدخول )
منتدى MoRe DaHeK

الضحك من اول نظرة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://more.dahek.net
القطة الرومانسيه
عضو متخصص
عضو متخصص
avatar

تاريخ التسجيل : 25/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: مسابقة خمن المثل من الصورة ؟   الجمعة فبراير 27, 2009 12:08 am

بص مش فاهمه قوي اللعبه بس اقدر قول اللي فهمته
ربط الصورتين ببعض تقريبا
الوقت كالسيف وان لم تقطعه قطعك
مش هيا كده بردوا ولا انا فاهمه غلط؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
thephantomhakers
Admin
avatar

تاريخ التسجيل : 12/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: مسابقة خمن المثل من الصورة ؟   الجمعة فبراير 27, 2009 1:17 am

برافووووووووووو عليكى

المثل صح

وكدة انتى فاهماها


صح صح . هشوف صور تانية واللى عندوا يجيب

_________________
صدقة جارية للمغفور له ذنبة المرحوم مازن ( رجاء الدخول )
منتدى MoRe DaHeK

الضحك من اول نظرة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://more.dahek.net
القطة الرومانسيه
عضو متخصص
عضو متخصص
avatar

تاريخ التسجيل : 25/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: مسابقة خمن المثل من الصورة ؟   الجمعة فبراير 27, 2009 1:38 am

طيب اوك انا هانزل صور





الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
thephantomhakers
Admin
avatar

تاريخ التسجيل : 12/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: مسابقة خمن المثل من الصورة ؟   الجمعة فبراير 27, 2009 2:37 am

ان كان حبيبك عسل متلحسوش كلة

صح

_________________
صدقة جارية للمغفور له ذنبة المرحوم مازن ( رجاء الدخول )
منتدى MoRe DaHeK

الضحك من اول نظرة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://more.dahek.net
القطة الرومانسيه
عضو متخصص
عضو متخصص
avatar

تاريخ التسجيل : 25/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: مسابقة خمن المثل من الصورة ؟   الجمعة فبراير 27, 2009 2:39 am

صحححححححححح
براااااااااااافوووووووووو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
thephantomhakers
Admin
avatar

تاريخ التسجيل : 12/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: مسابقة خمن المثل من الصورة ؟   الجمعة فبراير 27, 2009 2:43 am














_________________
صدقة جارية للمغفور له ذنبة المرحوم مازن ( رجاء الدخول )
منتدى MoRe DaHeK

الضحك من اول نظرة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://more.dahek.net
القطة الرومانسيه
عضو متخصص
عضو متخصص
avatar

تاريخ التسجيل : 25/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: مسابقة خمن المثل من الصورة ؟   الجمعة فبراير 27, 2009 3:04 am

علمناهم الشحاته سبقونا على الابواب
صح؟؟؟؟؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
thephantomhakers
Admin
avatar

تاريخ التسجيل : 12/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: مسابقة خمن المثل من الصورة ؟   الجمعة فبراير 27, 2009 3:05 am

ياجامدة بارفوووووووووو

صح

_________________
صدقة جارية للمغفور له ذنبة المرحوم مازن ( رجاء الدخول )
منتدى MoRe DaHeK

الضحك من اول نظرة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://more.dahek.net
القطة الرومانسيه
عضو متخصص
عضو متخصص
avatar

تاريخ التسجيل : 25/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: مسابقة خمن المثل من الصورة ؟   الجمعة فبراير 27, 2009 3:14 am

هييييييييييييييييييييييييييي








الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
جودة
عضو متخصص
عضو متخصص
avatar

تاريخ التسجيل : 01/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: مسابقة خمن المثل من الصورة ؟   الجمعة فبراير 27, 2009 3:15 am

اعتقد انى المثل هوة
الباب اللي يجيلك منة الريح سدة واستريح
صح كدة
ولا انا غلطان
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
القطة الرومانسيه
عضو متخصص
عضو متخصص
avatar

تاريخ التسجيل : 25/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: مسابقة خمن المثل من الصورة ؟   الجمعة فبراير 27, 2009 3:19 am

صووووووووووووح
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
thephantomhakers
Admin
avatar

تاريخ التسجيل : 12/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: مسابقة خمن المثل من الصورة ؟   الجمعة فبراير 27, 2009 4:39 am
















_________________
صدقة جارية للمغفور له ذنبة المرحوم مازن ( رجاء الدخول )
منتدى MoRe DaHeK

الضحك من اول نظرة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://more.dahek.net
القطة الرومانسيه
عضو متخصص
عضو متخصص
avatar

تاريخ التسجيل : 25/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: مسابقة خمن المثل من الصورة ؟   الجمعة فبراير 27, 2009 4:45 am

ضربني وبكى وسبقني واشتكى تقريبا كده
لسه سامعهاه النهارده ورب.نا لو هوا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
thephantomhakers
Admin
avatar

تاريخ التسجيل : 12/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: مسابقة خمن المثل من الصورة ؟   الجمعة فبراير 27, 2009 4:49 am

صح

_________________
صدقة جارية للمغفور له ذنبة المرحوم مازن ( رجاء الدخول )
منتدى MoRe DaHeK

الضحك من اول نظرة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://more.dahek.net
جودة
عضو متخصص
عضو متخصص
avatar

تاريخ التسجيل : 01/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: مسابقة خمن المثل من الصورة ؟   الجمعة مارس 20, 2009 12:38 am







اعتقد انى المثل سهل اووووووووووووى
في انتظار الردود
ههههههههههة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
thephantomhakers
Admin
avatar

تاريخ التسجيل : 12/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: مسابقة خمن المثل من الصورة ؟   الجمعة مارس 20, 2009 12:54 am

القرد فى عين امة غزال

_________________
صدقة جارية للمغفور له ذنبة المرحوم مازن ( رجاء الدخول )
منتدى MoRe DaHeK

الضحك من اول نظرة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://more.dahek.net
القطة الرومانسيه
عضو متخصص
عضو متخصص
avatar

تاريخ التسجيل : 25/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: مسابقة خمن المثل من الصورة ؟   الجمعة مارس 20, 2009 12:55 am

هههههههههههههههههههههههههه
القرد في عين امه غزاله
هههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
القطة الرومانسيه
عضو متخصص
عضو متخصص
avatar

تاريخ التسجيل : 25/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: مسابقة خمن المثل من الصورة ؟   الجمعة مارس 20, 2009 12:56 am

هههههههههههههههههههههههههه
مع بعضينا يعني
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
جودة
عضو متخصص
عضو متخصص
avatar

تاريخ التسجيل : 01/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: مسابقة خمن المثل من الصورة ؟   الجمعة مارس 20, 2009 12:56 am

ميدو انت شاطر كدة لية
هضربك ياحبيبي لما اشوفك
ههههههههههههههههههة
منتا قولتلكم مثل سهل
هههههههههة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
thephantomhakers
Admin
avatar

تاريخ التسجيل : 12/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: مسابقة خمن المثل من الصورة ؟   الجمعة مارس 20, 2009 12:57 am

انا الاول geek

_________________
صدقة جارية للمغفور له ذنبة المرحوم مازن ( رجاء الدخول )
منتدى MoRe DaHeK

الضحك من اول نظرة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://more.dahek.net
جودة
عضو متخصص
عضو متخصص
avatar

تاريخ التسجيل : 01/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: مسابقة خمن المثل من الصورة ؟   الجمعة مارس 20, 2009 12:57 am

صح ميدو سبق بدقيقة واحدة فقط
معلش حاولي المرة القادمة
لقد نفذ رصيدك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
thephantomhakers
Admin
avatar

تاريخ التسجيل : 12/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: مسابقة خمن المثل من الصورة ؟   الجمعة مارس 20, 2009 1:02 am

هية هية هية bounce bounce bounce geek

_________________
صدقة جارية للمغفور له ذنبة المرحوم مازن ( رجاء الدخول )
منتدى MoRe DaHeK

الضحك من اول نظرة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://more.dahek.net
القطة الرومانسيه
عضو متخصص
عضو متخصص
avatar

تاريخ التسجيل : 25/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: مسابقة خمن المثل من الصورة ؟   الجمعة مارس 20, 2009 1:03 am

مااااااااااااااااااااااااااااااااااشي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
جودة
عضو متخصص
عضو متخصص
avatar

تاريخ التسجيل : 01/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: مسابقة خمن المثل من الصورة ؟   الجمعة مارس 20, 2009 1:21 am







دا مثل سهل شوية
يلا ياقطة جاوبي علشان انتى اتظلمتى في المثل اللي قبلة
ههههههههههههههههههههة
في انتظار ردودكم كلكم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
مسابقة خمن المثل من الصورة ؟
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 4انتقل الى الصفحة : 1, 2, 3, 4  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
مور ضحك :: المنتديات العامة :: النكت والمسابقات-
انتقل الى: